سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو و بهینه سازی سایت

سئو چیست؟

سئو از عبارت Search engine optimization و کلمه اختصاری آن در زبان انگلیسی SEO می باشد. سئو به معنای بهینه سازی موتور های جستجو و مجموعه روش هایی است که نمایش بهتر وب سایت شما توسط موتور های جستجو را در پی دارد. در واقع سئو مجموعه ای از قوانین است که رعایت کردن آن ها توسط صاحبان وب سایت (یا وبلاگ) می تواند منجر به بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو شود. SEO همیشه با تحقیق، حسابرسی و تجزیه و تحلیل شروع می شود. هر وب سایت متفاوت است و هر صنعت متفاوت است، به همین دلیل بهترین شرکت های طراحی وب سایت جهان سعی می کنند پیش بینی های لازم را انجام دهند و سپس به مشتریان خود تضمین دهند. 

چرا سئو برای کسب و کار های اینترنتی لازم است؟

اغلب مشتریان پس از این که وب سایت خود را تحویل می گیرند اطلاعات زیادی در مورد سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو ندارند. برخی از مشتریان انتظار دارند که پس از اینکه سایت آن ها در صفحه اینترنت به نمایش درآمد، تعداد زیادی کاربر و بازدید کننده داشته باشند. اما برای نمایش بهتر سایت در صفحات اینترنتی توجه به بهینه سازی و رعایت اصول سئو مهم ترین نکته ای است که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند تا با افزایش رتبه وب سایت آن ها بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.

اهمیت سئو و بهینه سازی وب سایت چیست؟

در بازار رقابتی امروز جستجوگر ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. روزانه میلیون ها کاربر با جستجو در موتور های جستجو مانند گوگل به دنبال پاسخ سوالات و یا حل مشکلات خود هستند. اگر شما یک وب سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند و شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید.

بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو ضروری است زیرا:

  • بیشتر کاربران موتورهای جستجو به احتمال زیاد بر روی یکی از 5 پیشنهاد برتر در صفحات نتایج کلیک می کنند، بنابراین برای به دست آوردن بازدید کنندگان بیشتر شما نیاز دارید تا وب سایت خود را در صفحات اول جستجو قرار دهید.
  • کاربران به موتورهای جستجو اعتماد می کنند و حضور در موقعیت های بالا برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند، اعتماد وب سایت را افزایش می دهد.
  • سئو برای تبلیغات شبکه های اجتماعی وب سایت شما مناسب است. افرادی که وب سایت خود را با جستجو در Google یا یاهو پیدا می کنند احتمال بیشتری وجود دارد که این وب سایت را در فیس بوک، توییتر، Google+ یا سایر کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند.
  • سئو می تواند شما را از رقیب هایتان جلو تر قرار دهد. اگر دو وب سایت همان چیزی را به فروش برسانند، موتور جستجو بهینه سازی وب سایت برای کاربران خود وب سایتی را پیشنهاد می دهند که بیشتر مورد توجه بوده و دارای رتبه بهتری می باشد.

استراتژی شرکت نوپرداز در سئو سایت

با توجه به اهمیت بسیار بالای سئو و بهینه سازی موتور های جستجو، شرکت نوپرداز با بهره بردن از کادری مجرب در زمینه سئو و بهینه سازی موتور های جستجو به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که به روز ترین خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت را در اختیار آن ها قرار دهد. 

تضمین سئو و کسب رتبه های برتر گوگل

شرکت نوپرداز با داشتن تجربه فراوان و امکانات به روز  بهینه سازی وب سایت ها توسط موتور های جستجو، به مشتریان خود تضمین می دهد که در یک بازه زمانی مناسب وب سایت مورد نظر آن ها را در بین برترین صفحات بازدید گوگل قرار دهد.

سئو و بهینه سازی سایت