سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشتباهات خطرناک بازار یابی اینترنتی

استفاده کردن از خدمات میزبانی وب رایگان و ارزان

شما نخواهید توانست با استفاده از میزبانی های وب رایگان یک تجارت خوب را راه اندازی کنید. چیزی بدتر از این نخواهد بود که وب سایت شما بر روی سرور هایی که ترافیک بسیار زیادی دارند قرار بگیرد. اگر شما حاظر نباشید هیچ هزینه ای برای راه اندازیوب سایت خود داشته باشید این به این معنی خواهد بود که شما به اندازه کافی در کار خود جدی نیستید. 

قرار دادن ویدیو ها، موسیقی ها و گرافیک های نامناسب در سایت

اگر قصد دارید یک تجارت اینترنتی را راه بیندازید، کار اصلی وب سایت شما. فروش خدمات و محصولات است و هر چیزی که در این راستا نباشد باید کنار گذاشته شود. با نگاهی به وب سایت های برتر دنیا خواهید فهمید که این وب سایت ها شامل هیچ گونه محتوای نامناسب نیستند. 

توجه نداشتن به پیشنهادات بازدید گنندگان

در تجارت الکترونیک توجه به پیشنهادات بازدید گنندگان بسیار اهمیت بالایی دارد. باید به این نکته توجه داشته باشید که بازدید کننده باید آن چیزی را که می بیند دوست داشته باشد.

از بین بردن زمان با انجام کار های بی فایده

بعنوان یک بازاریاب اینترنت، مهم ترین سرمایه شما زمان شما است. کار هایی در لیست کاری شما است که از بقیه کار ها اهمیت بیشتری دارد. سعی کنید برای این کار ها زمان بیشتری صرف کنید. 

مدیریت نامناسب روابط اینترنتی

ارتباطات و روابط شما با همکاران و مشتریان سبب موفقیت و یا شکست شما در بازار یابی اینترنتی می شود. از آن جایی که در بیشتر مواقع شما نمی توانید به صورت حضوری آن ها را ببینید باید یاد بگیرید که چگونه برای آن ها نامه های اینترنتی مناسبی را ارسال کنید. یک برنامه خوب برای نامه های اینترنتی حود داشته باشیدو از نرم افزار های مناسب در این زمینه استفاده نمایید.

بازاریابی اینترنتی 

موفق نشدن در ساخت یک لیستی از مشتریان

سعی کنید یک گروه خبری ایجاد کنید تا با استفاده از آن با مشتریان خود در ارتباط باشید. مردم از کسانی خرید می کنند که به آن ها اعتماد کافی دارند. بهترین راه این است که به آن ها ثابت کنید در انجام کار خود تبهر لازم را دارا هستید.

استفاده از تبلیغات نامناسب

سعی کنید از ارسال تبلیغات به گرو های خبری دیگر که به موضوع کاری شما هیچ ارتباطی ندارند خود داری نمایید. سعی کنید در بازار یابی اینترنتی از ارسال هرزنامه ها برای اشخاص و مشتریان خودداری نمایید. توجه داشته باشید که خوش نام بودن برای شما بسیار اهمیت بالایی دارد.

فراموشی اهمیت بازار یابی به عنوان کلید موفقیت

شما حتی اگر بهترین محصول دنیا را تولید کنید، برای فروش آن باید بتوانید وجود آن را به مردم اعلام کنید. ابتدا سعی کنید یک طرح تجاری سود آور طراحی کنید، سپس تمام تلاش خود را برای تبلیغات و معرفی آن بگذارید.

درک نکردن قدرت واقعی اینترنت

اینترنت یک ابزار ارتباطی بسیار مهم است که روز به روز در حال گسترده شدن است. اگر شما به همین دید به آن نگاه کنید می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید. سعی کنید از فضای اینترنت برای دستیابی به مشتریان خود استفاده نمایید و با استفاده از موتور های جستجو و تکنیک های بهینه سازی وب سایت خود در موتور های جستجو به اهداف خود دست پیدا کنید.